Haluatko palauttaa tuotteen?

Asiakkaalla on 30 päivän palautusoikeus siitä, kun tuote on vastaanotettu. 

Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton ja vahingoittumaton alkuperäispakkauksessaan. Tuote/tuotteet palautetaan aina, jos mahdollista, suojaavassa paketissa tai aaltopahvilla suojattuna (alkuperäispakkaus suojaavan pakkauksen sisällä). Mitään tekstiä ei saa kirjoittaa alkuperäispaketin päälle. 

Peruuttamisoikeus ei koske räätälöityjä tuotteita, kuten mittatilaustyönä valmistettuja tapetteja tai metreittäin mitoitettuja kankaita. Palautusoikeus ei koske materiaalinäytteitä.

Tulosta ja täytä palautuslomake, jonka löydät täältä pdf:nä. Liitä palautuslomake niin, että se on näkyvästi esillä palautuspaketin päällä.  

Palautus Suomessa

Palautuksesta veloitamme 14€, joka vähennetään palautettavien tuotteiden loppusummasta. Aveo kuittaa palautuksen ja palauttaa maksun takaisin tilille, jolta maksu on maksettu. Toimituskuluja ei palauteta.

Suomalaisten asiakkaiden palautusta varten tulee mainita Postilla seuraava koodi: 640976.

Palautus muista maista

Veloitamme palautuksesta 14€ palvelumaksun, joka vähennetään palautettavien tuotteiden loppusummasta. Asiakas vastaa itse palautuskuluista sekä kustannuksista, mikäli tuote vahingoittuu tai katoaa tuotepalautuksen aikana. Aveo kuittaa palautuksen ja palauttaa maksun takaisin tilille, jolta maksu on maksettu. Toimituskuluja ei palauteta.
Suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme shop@aveo.fi enne palautuksen tekemistä.


Palautusosoite:

Aveo Oy

Komossavägen 253

66820 Komossa

Finland

Puhelinnumero: +358 (0)50 3229952

Tapettien palautus

Haluamme antaa sinulle aikaa tapetoida rauhassa. Näin ollen pidennämme avaamattomien tapettirullien palautusajan 60. päiväksi. Avaamattomien ja vahingoittumattomien tapettirullien ostohinta palautetaan, mikäli ne palautetaan 60. päivän aikana. Tapettirullien tulee olla vahingoittumattomia ja avaamattomia alkuperäispakkauksessa. Muovia tai etikettejä ei saa poistaa. Tapetin väritys tulee tarkastaa ennen paketin avaamista. Palautettavat tapettirullat tulee paketoida kunnolla, jotta ne eivät vahingoittuisi kuljetuksen aikana.

Koska haluamme toimia ympäristöystävällisesti, otamme vastaan myös tapettirullia, jotka olet tilannut ja saanut yli 60 päivää sitten. Tämä edellyttää sitä, että tapetti on edelleen myynnissä valikoimassamme  ja sitä on saatavilla edelleen valmistajalta. Mikäli palautat tapettirullan 60 päivän jälkeen, saat Aveon verkkokauppaan lahjakortin, joka vastaa puolta tuotteen ostohinnasta.

Palautusoikeus ei koske tapettinäytteitä, eikä mittatilaustapetteja tai tapetteja, joita myydään neliöittäin.

Haluatko palauttaa rahtilähetyksen?

Rahtilähetys on yli 35 kilon lähetys, esimerkiksi isompi huonekalu. Palautamme tuotteiden hinnan josta on vähennetty toimituskulu sekä palautuskulu 14€.

Onko tuote viallinen?

Arvostamme sitä, että tarkastat tuotteen vastaanottaessasi sen. Jos huomaat siinä vikoja, tai jos se on rikki tai rikkoutunut kuljetuksessa: ota yhteyttä Aveoon sähköpostitse shop@aveo.fi, niin lähetämme sinulle toimintaohjeet. Liitä sähköpostiin kuva virheellisestä tuotteesta. Liitä mukaan myös tilausnumero sekä yhteystietosi. Reklamaatio on tehtävä kohtuullisen ajan sisällä. Reklamaatioaika on vähintään kaksi kuukautta siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen.

Jos Aveo pyytää sinua palauttamaan väärän tai viallisen tuotteen, sinun on tulostettava ja täytettävä PDF-lomake täällä (valituslomake PDF-muodossa). Jos korvaamme viallisen tuotteen uudella tai palautamme sinulle rahat tuotteesta, sovitaan siitä aina tapauskohtaisesti.